Nadwaga i otyłość są jednymi z najczęstszych chorób cywilizacyjnych. Zwiększają ryzyko wystąpienia wielu schorzeń przewlekłych, nowotworów, a także nagłego zgonu. Dlatego też wymagają kompleksowego i wielospecjalistycznego leczenia.

W VEDI CLINIC, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, stworzyliśmy spersonalizowany Pakiet Odchudzający, dostosowany do indywidualnych potrzeb pacjenta.

Z CZEGO SKŁADA SIĘ PAKIET

Pakiet składa się z części diagnostycznej. Podczas diagnozy oceniamy nie tylko czynniki ryzyka ale również szkody spowodowane nadwagą i/ lub otyłością. Wyniki pełnej diagnostyki laboratoryjnej umożliwiają naszemu zespołowi specjalistów dobranie odpowiedniej metody leczenia dla każdego pacjenta.

PIERWSZE SPOTKANIE Z DIETETYKIEM

Pierwsze spotkanie z dietetykiem obejmuje:

• Badanie składu ciała, pomiary centymetrem, interpretacja badań diagnostycznych
  • Przeprowadzenie wywiadu zdrowotnego i żywieniowego
  • Przekazanie wskazówek dietetycznych
  • Ułożenie 14-dniowego jadłospisu

Po wykonaniu pomiarów i zebraniu wywiadu spotkają się Państwo z certyfikowanym przez Polskie Towarzystwo Leczenia Otyłości specjalistą prof. Józefem Haczyńskim.

W przeciągu miesiąca Państwa postępy zostaną zweryfikowane podczas ponownych konsultacji z dietetykiem.

PIERWSZE SPOTKANIE Z PROF. HACZYŃSKIM

Dzień diagnostyczny zamyka spotkanie z prof. Józefem Haczyńskim. Celem wizyty jest ocena ryzyka i potencjalnych problemów zdrowotnych, jakie mogą wynikać z nadwagi i otyłości. W razie potrzeby każdemu pacjentowi zostanie przepisane właściwe leczenie farmakologiczne, które razem z indywidualnie dobraną dietą pomoże uzyskać lepsze efekty.

W przeciągu miesiąca Państwa postępy zostaną zweryfikowane podczas ponownych konsultacji z prof. Haczyńskim.

PRZYGOTOWANIE DO BADANIA

Na pobranie krwi Pacjent powinien przybyć na czczo, zalecane jest odpowiednie nawodnienie.