Otyłość to jedna z najgroźniejszych chorób cywilizacyjnych. Może spowodować poważne konsekwencje dla Twojego zdrowia. Dlatego warto w pewnym momencie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, przystanąć (albo przysiąść) w codziennym biegu, pomyśleć czy odżywiasz się dobrze i podjąć decyzję, co robić dalej. Co prawda, według naukowców mężczyźni najbardziej narażeni na otyłość są w wieku 40-45 lat, ale lepiej na wprowadzenie diety, zdecydować się wcześniej. Żeby nie było za późno!

Coraz więcej mężczyzn zaczyna dbać o siebie. Modne w ostatnim czasie, w środowisku osób chcących zrzucić na wadze stają się diety pudełkowe. Pewnie zastanawiałeś się, po co to robią, czy jest to smaczne, czy można się tym najeść i gdzie to w ogóle kupić. Dieta pudełkowa na pewno będzie pomocna, ale my polecamy Ci coś zupełnie innego – nowoczesne połączenie dietetyki i medycyny. Postaw pierwszy krok w walce z nadwagą, a ograniczysz ryzyko problemów z nadciśnieniem, sercem, schorzeniami nowotworowymi, a nawet w skrajnych przypadkach śmierci. To na prawdę nie są żarty!

Czy jesteś już zagrożony otyłością?

To oczywiście pokaże Ci waga. Powinieneś systematycznie zacząć się ważyć i sprawdzać czy nie pokazuje ona coraz więcej i więcej. Ale symptomy otyłości na pewno zauważysz sam. Marynarki nagle stają się za ciasne? Czyżby skurczyły się w praniu? Oczywiście wszystko jest możliwe, ale jeżeli dodatkowo łapiesz zadyszkę po kilku minutach aktywności fizycznej to ostatni dzwonek, aby zacząć wracać do formy. Zdecyduj się na dietę! Oczywiście na początku będziesz zapewniał sam siebie, że ograniczysz jedzenie, picie słodkich napojów i alkoholu, zaczniesz ćwiczyć. Takie deklarację składają sobie niemal wszyscy. Niestety często ponoszą porażkę. Dużo pracujesz? Nie bardzo masz czas na gotowanie sobie dietetycznych posiłków? Brak Ci sił i wolnych terminów na treningi? Spróbuj naszego pakietu odchudzającego!

Dietetyka + medycyna = skuteczna dieta

W naszej Vedi Clinic, klinice przeznaczonej specjalnie dla mężczyzn, z siedzibą przy ul. Brackiej w Warszawie, przygotowujemy spersonalizowane Pakiety Odchudzające. Zapewniamy konsultacje dietetyczne i specjalny, 14-dniowy jadłospis. Całą kurację rozpoczynamy od diagnozy lekarskiej. Najpierw określamy czynniki ryzyka i oceniamy szkody spowodowane nadwagą lub otyłością. Wyniki pełnej diagnostyki laboratoryjnej pozwalają na dobranie odpowiedniej metody leczenia, jeżeli zachodzi oczywiście taka potrzeba.
Podczas spotkania z dietetykiem zbadamy skład Twojego ciała, zmierzymy Cię i zinterpretujemy badania diagnostyczne. Następnie przeprowadzimy wywiad zdrowotny i żywieniowy, przekażemy Ci wskazówki dietetyczne i ułożymy 14-dniowy jadłospis. Później czeka Cię rozmowa z certyfikowanym przez Polskie Towarzystwo Leczenia Otyłości specjalistą profesorem Józefem Haczyńskim. Jeżeli będzie taka potrzeba – wskaże on właściwe leczenie farmakologiczne, które razem z indywidualnie dobraną dietą pomoże uzyskać lepsze efekty.

Po miesiącu czeka Was kolejna rozmowa z naszym ekspertem. Wtedy będziemy mogli ewentualnie zmodyfikować na przykład sposób żywienia.

Co możesz zrobić sam?

Oczywiście rozumiemy, że możesz jeszcze nie być gotowy na to by się porządnie wziąć za siebie i na przykład odwiedzić naszą klinikę. Spróbuj w takim razie, chociaż wprowadzić zmiany we własnym zakresie.
Zacznij czytać ulotki na artykułach spożywczych i sprawdzaj kalorie. Unikaj „pustych” kalorii, zamiast zagryzać stres kwaśnymi żelkami albo orzeszkami kup pudełko agrestu, albo malin. Jak masz silną wolę – zajadaj marchewki lub seler naciowy. To naprawdę pomaga!
Ogranicz do minimum, albo zrezygnuj zupełnie ze słodkich napojów i alkoholu. Nie da się? Da! Sam będziesz zdziwiony jak szybko się odzwyczaisz od nich i będziesz zachwalał wodę – najlepiej z kranu (oczywiście w miastach gdzie jest ona zdatna do picia). Przestań jeść zbyt późno. Jeżeli Ci się uda ostatni posiłek powinieneś zjeść conajmniej 2h przed snem. Przykładowo, jeżeli masz jednak kolację z klientem albo przyjaciółmi o 21, a spać chodzisz po północy to nie ma żadnego problemu. Zacznij też ćwiczyć. Nie musisz od razu kupować drogiego stroju sportowego i butów do biegania, aby przygotowywać się do maratonu. Zacznij od przysiadów i brzuszków w domu. Popływaj na basenie. Jak się rozruszasz wyjdź z domu i przebiegnij najpierw dwa, później cztery kilometry. Ciężko się biegnie? Spróbuj szybkiego marszu, jak nabierzesz kondycji, zaczniesz biegać. Później bez problemu pokonasz dystans 10 kilometrów!

Nie dałeś jednak rady?

To przyjdź do nas, pomożemy! Z nami masz dużą szansę na sukces! Wizytę możesz umówić na przykład w Internecie.