DR ANGIOLOG ZBIGNIEW KLIMCZAK

angiolog zbigniew klimczakAngiolog Zbigniew Klimczak – specjalista w zespole diagnostyki i leczenia zaburzeń erekcji. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobywane zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Specjalizuje się w leczeniu przewlekłej choroby żylnej  oraz diagnozowaniu angiologicznych przyczyn poronień nawykowych, jest ekspertem w wykonywaniu badań USG naczyń krwionośnych. Zajmuje się także leczeniem impotencji nowoczesną metodą RENOVA, polegającą na odbudowie unaczynienia prącia. Jest jednym z pierwszych dwóch certyfikowanych operatorów urządzenia RENOVA w Polsce.

ANGIOLOG ZBIGNIEW KLIMCZAK CURRICULUM VITAE

Angiolog Zbigniew Klimczak od wielu lat pomaga osobom z problemami takimi jak: impotencja na tle naczyniowym, żylna choroba zakrzepowo-zatorowa (VTE), przewlekła choroba tętnic kończyn dolnych (PAD), choroba układu limfatycznego, choroba tętnic nerkowych, trombofilia, niewydolność żylna (żylaki), zaburzenia mikrokrążenia (objaw Raynauda), choroba wieńcowa, tętniaki, udar mózgu, naczyniowy zespół uciskowy, owrzodzenie kończyn dolnych.

Dr Klimczak jest członkiem Polskiego Towarzystwa Angiologicznego. Zajmował się pacjentami ze schorzeniami angiologicznymi m.in. w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Łodzi, a także zdobywał doświadczenie m.in. w szpitalach w Sutton Coldfield, Solihull, Leeds, Manchester  w Anglii. Angiolog Zbigniew Klimczak uczestniczył także w licznych konferencjach i szkoleniach zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz brał udział w szeregu badań klinicznych.

W roku 1998 ukończył Uniwersytet Medyczny w Łodzi, następnie w 2008 roku uzyskał specjalizację z chorób wewnętrznych, a w 2011 roku z angiologii.